sCENARIUSZE gIER

Wybierz scenariusz.
Poczuj niezapomniane emocje

W naszej świątyni adrenaliny gramy nie tylko w tradycyjne Capture the Flag. ASM Arena z dumą zaprasza do rozgrywek wg naszych własnych, oryginalnych scenariuszy.

5/5

BombA KROCZĄCA

Obie drużyny walczą o przejęcie bomby. Waszym zadaniem jest podłożenie jej w składzie amunicji drużyny przeciwnej (miejsce oznaczane czerwoną podkładką) i utrzymanie jej do czasu wybuchu. Bomba może być przenoszona przez cały czas gry, także, nawet jeśli zostanie podłożona, nic straconego.
UWAGA! Bomba aktywuje się w momencie podniesienia jej z podkładki startowej, na której będzie stała na początku gry. Po uzbrojeniu rozpoczyna się odliczanie. Od tego momentu macie tylko 10 minut na podłożenie urządzenia oraz utrzymanie swojej pozycji, broniąc swojego punktu.
Rozgrywka trwa 20 minut lub do wybuchu. Wygrywa drużyna, która umieści i zdetonuje bombę w wyznaczonym miejscu.

5/5

Capture the flag

Obie drużyny rozpoczynają rozgrywkę ze swoich respów. W zależności od ilości uczestników gramy na sektorze A (6000m2+) / B (8000m2+) lub na obydwu ~ 1,5ha powierzchni do gry. Na sektorach łączonych znajdują się trzy maszty z flagami lub po jednym dla każdego sektora oddzielnie – w momencie rozgrywki na pojedynczym sektorze flaga środkowa nie gra.
Maszty umiejscowione są w strategicznych miejscach, a na nich umieszczone zostały dwie flagi, Zielona oraz Niebieska. Drużyny na wstępie są oznaczane taśmami w kolorach w/w flag. Maszty skonstruowane zostały w tej sposób, aby podnosząc flagę w kolorze swojej drużyny, flaga przeciwnika opadała w dół, i odwrotnie… przeciwnik podnoszący swoją flagę automatycznie obniża nasz kolor.
Runda trwa 20 minut. Wygrywa drużyna, która będzie miała swoją flagę wyżej na maszcie od flagi przeciwnika po upływie czasu gry. W momencie rozgrywki na całym obiekcie wygrywa drużyna z przewagą przejętych masztów.

5/5

ASM GO

ASM GO to autorska rozgrywka, która powstała na wzór jednej z najbardziej popularnych rozgrywek e-sportowych, czyli Counter-Strike (CSGO)
We współpracy z Moje ASG stworzyliśmy urządzenie łudząco podobne do bomby z Counter Strike wraz ze wszelkimi funkcjonalnościami. Urządzenie pomimo świetnego wyglądu oraz pełnej funkcjonalności zostało wyposażone w nadajniki GSM oraz WIFI, które wraz z naszymi instalacjami na obiekcie jest w stanie wysłać sygnał o podłożeniu bomby oraz o tym, która z drużyn wygra rozgrywkę. Sygnał ten trafia do systemu audio na obiekcie i poprzez megafony umieszczone na masztach odtwarza dźwięk, który słyszą wszyscy uczestnicy.

 Zgodnie z ideą Counter Strike w rozgrywce biorą udział dwie drużyny, Terroryści oraz Antyterroryści. Pierwsi mają za zadanie podłożyć bombę w wyznaczonych miejscach oznaczonych literami A oraz B natomiast drużyna przeciwna musi przejąć miejsce podłożenia ładunku oraz go rozbroić, co uczynić może tylko i wyłącznie saper z drużyny antyterrorystów posiadający dekoder rozbrajający.
Terroryści bombę mogą przenosić wyłącznie w plecaku, który otrzymują wraz z ładunkiem. Jeżeli osoba niosąca bombę otrzyma kulkę ma obowiązek pozostawić plecak w miejscu trafienia, plecak może wziąć każdy gracz w drużynie terrorystów. Bombę z plecaka można wyjąć wyłącznie w miejscu podkładania ładunku, uzbrajając bombę wysyła ona sygnał do centrali i na polu do gry odtwarza się komunikat „bomb has been planted” oraz rozpoczyna się odliczanie 5min. Jeżeli bomba nie zostanie rozbrojona odtwarzany jest komunikat „Terrorist win” jednakże w przypadku rozbrojenia odtworzy się dźwięk „Counter Terrorist win”
Rozgrywka trwa 10min, jednakże jeżeli w tym czasie bomba zostanie podłożona czas ten wydłuża się o czas pozostały do wybuchu.
Każdy gracz ma wyłącznie 2 repy, po których schodzi na przygotowalnię. ASMGO charakteryzuje się dynamiką oraz popularnością rozgrywki wśród młodych osób.

5/5

skład amunicji

 Skrzynia zrzutowa została wyposażona w dwie syreny alarmowe zewnętrzne, zamek elektromagnetyczny, sygnalizator świetlny, akumulator oraz niezależne źródło energii, czyli panel fotowoltaiczny wraz z regulatorem
Drugim elementu zestawu jest „dynamit” Zasada działania jest prosta
Do skrzyni należy podłączyć dynamit (uprzednio ukryty na obiekcie), który aktywuje zamek magnetyczny i umożliwia otwarcie drzwiczek, a zarazem dostęp do skrywanego ładunku, którym są skrzynie amunicyjne po pociskach 7,62.
Skrzynie amunicyjne należy przetransportować na swojego respa, jednakże pamiętając, iż transport może odbywać się wyłącznie pojedynczo.
Schemat działania drużyn – Atak vs Obrona Czas rozgrywki 20min

5/5

ASM battle

Jest to nasz autorski projekt, przy którym bardzo mocno współpracujemy z Moje ASG.

 Jednym słowem, BattleField na żywo. Statystyki Online, punktacje przypisane do graczy, ranking, odznaczenia, medale, profile zawodników. To wszystko znajduje się na stronie asmbattle.pl
Każde z urządzeń zostało wyposażone w nadajniki GSM oraz WIFI, które wraz z naszymi instalacjami na obiekcie jest w stanie wysłać sygnał do serwera identyfikując gracza po karcie RFID przypisując na bierząco punkty do jego profilu.

Urządzenia, które aktualnie są używane w pierwszej fazie rozwoju systemu:
Bankomat: Urządzenie usytuowane za środkiem terenu rozgrywki.
Mechanika Gry: Jedna drużyna broni Bankomatów. Druga drużyna musi ukraść jak najwięcej dolarów (jedna osoba może kilka razy). Działanie Urządzenia: Przykładamy kartę (środek dół), prawidłowa kradzież sygnalizowana jest sygnałem dźwiękowym i zmniejszeniem wartości kwoty na wyświetlaczu. Podczas trwania sygnału dźwiękowego urządzenie nie reaguje.

Sektor: Urządzenia rozmieszczone losowo na terenie rozgrywki. Mechanika Gry: Typowa walka o terytorium gdzie każda z drużyn musi odbić się jak najwięcej razy na punktach (jedna osoba może kilka razy). Działanie Urządzenia: Przykładamy kartę (środek dół), prawidłowa rejestracja karty sygnalizowana jest sygnałem dźwiękowy. Podczas trwania sygnału dźwiękowego urządzenie nie zbiera nowych rejestracji.
Granica: Urządzenie usytuowane za środkiem terenu rozgrywki.
Mechanika Gry: Jedna drużyna broni punktów. Druga drużyna musi zarejestrować jak najwięcej kart w Punktach Granicznych (jedna osoba może kilka razy).
Działanie Urządzenia: Przykładamy kartę (środek dół), prawidłowa rejestracja karty sygnalizowana jest sygnałem dźwiękowym. Podczas trwania sygnału dźwiękowego urządzenie nie zbiera nowych rejestracji.
Kopalnia: Urządzenia usytuowane na środku terenu rozgrywki. Mechanika Gry: Każda z drużyn zbiera diamenty z kopalni. Ma 8 diamentów w każdym urządzeniu Działanie Urządzenia: Przykładamy kartę (środek dół), prawidłowe zabranie diamentu sygnalizowane jest sygnałem dźwiękowym i zgaśnięciem jednego diamentu. Podczas trwania sygnału dźwiękowego urządzenie nie reaguje.

5/5

BOMBA

Prosta i niezastąpiona, klasyczna, a jednak nowoczesna, posiada kilka trybów gry:

 Znajdź i zniszcz – gra polega na podłożeniu i uzbrojeniu bomby w wyznaczonym miejscu. Drużyna przeciwna ma za zadanie rozbrojenie bomby. Rozgrywkę kończy wybuch bomby po ustalonym czasie lub rozbrojenie jej, do rozbrojenia opcjonalnie może być wymagany czterocyfrowy kod ukryty na polu gry, co utrudni rozgrywkę. – Sabotaż – gra polega na doprowadzeniu do wybuchu (lub nie) w wyznaczonym miejscu i czasie. Możliwe jest wielokrotne aktywowanie i deaktywacja bomby. Rozgrywkę kończy wybuch bomby (terroryści wygrywają) lub koniec czasu(wygrana Anty terrorystów).
Dominacja – standardowy typ rozgrywki polegający na jak najdłuższym dominowaniu na danym terenie. Dominacja polega na wciśnięciu przycisku w kolorze drużyny (neutralizacji i przejęciu). Na koniec gry wyświetlany jest czas dominacji obu drużyn.
To tylko nieliczne ze scenariuszy, które możemy wprowadzić do Twojej rozgrywki. Jeżeli planujesz urodziny lub wieczór kawalerski i chciałbyś zagrać w konkretną rozgrywkę daj nam znać kilka dni przed wydarzeniem. Nie każdy system możemy uruchomić od ręki, czasami potrzebujemy kilkunastu minut, aby technicznie przygotować urządzenia do gry.

REZERWUJ termin
DLA SWOJEgo teamu

Zadzwwoń i omów z nami na jaką rozgrywkę i kiedy macie ochotę. Wspólnie ustalimy termin i wybierzemy scenariusz tego pełnego emocji dnia.

Masz pytania?
Skontaktuj się

Formularz kontaktowy